-RUBRIK-

hej,
idag var jag på stan.
Jag köpte en skolavslutningsklännign, skolavslutningsskor, bh och en kofta.
Allt är till skolavslutningen alltså.
& juste jag köpte ett linne från gina också, det är blå vitt ranidigt med ett guudigt ankare på.
& jag kommer inte lägga ut bild på bloggen vad jag ska ha på skolavslutningen,
men därimot kommer jag kanske göra det efter.
Jag vill inte lägga ut det för att det ska bli en liten "överaskning".
Men jag kan säga att klänningen inte är helvit, den är vit med blommor.
Klänningen är från JC, skorna är från CHOOSE, bh:n är från LINDEX, Linnet är från GINA TRICOT,
men det skrev jag väll?
& juste på söndag så ska jag spela fotbollsmatch på rosvalla.
Jag skriver tiden en annan gång för jag har det inte i huvudet.
Men jag vet inte om jag har berättat att tisdag den 8 juni ska jag på klassresa till stockholm?
Vi ska först åka till båten af chapman som vi ska sova på & lämna väskorna.
Sen tror jag vi ska på museum, sen tror jag vi åker färja över till Gröna Lund.
Det ska bli jättekul.
Hoppas att det är varmt när man är på grönan så man kan bli lite brun.
Jag ska nog ha shorts då.
& nu är det inte långt kvar till skolavslutningen.
Det är väl 2 veckor va?
Ni kan få se en bild på linnet som jag köpte, men det blir bara webbcambilder.
& juste när jag köpte min systemkamera fick jag med redigeringsprogramet Photo Filtre.
Haha så jag håller på lite med det.
Haha, vet ni vad jag ska äta ikväll?
Dom som har sovit här vet nog vad det är.
TACOS SÅKLART !
Just nu lyssnar jag på Bad Boys - Alexandra Burke.
&juste jag köpte en mascara också från H&M.
Nu får ni bilder.

Tryck på bilderna för att dom ska bl större.



















Kommentarer
Postat av: My

Jag har ett likadant linne :)

Mitt kostade bara 99 ;) o det skulle ha kostat 129 tror jag ?

2010-05-28 @ 19:04:16
URL: http://mylinden.blogg.se/
Postat av: erica björkander :)

du kanske inte haade inte aning om att jag kollade din blogg men det gör jag (:

jätte fina bilder (: <3

har du msn ?

kan jag kanske få din msn isåf ? <3

2010-05-29 @ 16:45:38
URL: http://eeeriicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0