Dålig uppdatering.

hej,
det var jättelängesen jag bloggade men jag har inte hunnit.
I fredags så skulle jag ju åka & köpa kamera.
Men sony a330 fanns inte så jag köpte en Nikon D3000.
Men mamma fick lägga till lite pengar.
Men sen så efter att jag hade köpt den så mötte jag upp stina.
Vi träffade Frilda L & Julia på stan.
Så vi fikade med dom.
Jag köpte ett par röda solglasögon.
Sen gick jag Bianca & Stina hem till Stina.
Sen så sov vi där.
Sen så på lördagen så spelade vi premiärmatch mot tun 95-96.
Vi vann.
Sen efter matchen så var vi bollkallar åt damlaget som spelade match.
Efter den matchen så åket jag, Jelena, Frida K & Melina & handlade inför filmkvällen med fotbollslaget.
Jag+ Elin Ebba & Bianca tog massa kort med min systemkamera.
Vi åt pizza & sen såg vi på filmen John Tucker must die.
Det blir så mkt i det här inlägget om jag lägger in alla bilder så ni får en bildbomb i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0