Svar på tal :)

Hej, nu har jag fått 10 kommentarer.
Så nu svarar jag på frågona.







Anonym
om Frågestund :):

vart ska du flytta?
kan du lägga in bild på ditt rum? 

btw, söt blogg ♥


Svar: Jag ska flytta till svanvägen, det ligger ungefär vid rosvalla.

Jag kan lägga in en bild kanske imorgon för jag har ingen bild just nu.

Tack.
   
amanda om Frågestund :):
vilka har du vart tillsammans med ? :D
gillar du någon nu ? :D


Svar: Jag har vart tillsamans med calle en gång i trean, det är den ända.

Nej, jag gillar inte nån nu.
   
berit om Frågestund :):
vem är din närmsta kompis just nu ?



Svar: Min/mina närmsa kompisar just nu är Stina vendela matilda charlotta & louisa.
   
anonym. om Frågestund :):
varför bloggar du? (:



Jag bloggar för att det är kul, fast ibland kanske man inte har lust men jag bloggar också för läsarnas skull.
   
hemligt :) om Frågestund :):
vem är din bästa vän ?
vart handlar du kläder ?
vilken är din favoritfärg ?
vilken stad bor du i ?
vilken är din favoritmat-affär ?
har du något husdjur ?
:) <3


Svar: Mina bästa vänner är & har alltid vart charlotta & luisa.
Jag brukar handla kläder på olika affärer men mäst tror jag att jag brukar handla på Gina tricot & H&M.
Jag gillar ganska många färger så jag ingen favorit just nu, men om jag tvungen att välja så skulle jag välja rosa.
Jag bor i nyköping
Jag har ingen favorit mat-affär ?
Nej, men jag har haft.
   
Petra.K om Frågestund :):
berätta om din familj ? :)


Svar: jag har en mamma som heter sanna en pappa som heter alain en tvillingsyster som heter bianca & en bror som heter luca.
Min pappa bor i belgien.
Min bror kommer från aspen.

   
My <3 om Frågestund :):
Visst ska handbollsklass bli bäst ? :) <3
Läser du min blogg ? (a)

haha, har inga fler :P <3



Svar: Ja, det ska det bli.
Svar ja, det gör jag.
   
evelina om Frågestund :):

1. läser du min blogg?
2. vart köper du dina flesta kläder?
3. hur länge har du bloggat?
4. vilka bloggar läser du?
5. vad är roligast handboll eller fotboll?
6. vad tycker du om mig?
7. varför ska du vara så söt för?!

<3


Svar: 1. Alltid.
2. Jag köper mina flästa kläder på gina & H&M.
3. Jag har inte bloggat så länge men jag har bloggat sen september oktober nån stans där.
4. Jag läser kissies fokis din amandas hannas vedelas fridas biancas hannahs mysveronicas elins melindas.
5. Jag tycek att handbolla är roligast när det är handbollssäsong & fotboll är roligare när det är fotbollssäsong.
6. Jag tycker du är en jättesöt tjej som äger på handboll & som är älskad av mig.
7. Jag, söt?, knappast det är du som är söt !

   
Vendela om Frågestund :):
varför är du så söt?
läser du min blogg?
vad tycker du om mig?
gillar du någon?
isf, vem?
varför bloggar du?

<3


Svar: Jag är inte söt, du är söt !
Jag läser alltid din blogg.
Jag tycker du är en söt tjej som är jättebra på handboll & som alltid är glad & possetiv & som jag älskar.
Nej jag gillar inte nån.
Ja som sagt ingen :)
Jag bloggar för att det är kul & för att jag vill roa mina läsare.
   
hannah ♥ om Frågestund :):
1. vad tycker du om mig? :)
2. vad är din favorit låt?
3. vad är din favorit mat?

haha tröga frågor ja vet ;) <33

Svar: 1. Jag tycker du är en sör tjej som är jätte possetiv & alltid är glad.
Jag har inte tyräffat dig så mkt men jag tror vi kommer att lära känna varandra gaska bra iaf, ellej jag vill det iaf.
3. Min favoritmat är tacos :)


Så nu har ni fått svar på era frågor, jag vet att längst där uppe blev det lite konstigt:)

Men nästa gång jag har frågestund kanska jag har fixat så att det står såhär läsaren frågar & Jag ( sophia) svarar.

Men hoppas ni blev nöjda med svaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0