Skoooolan

hej, nu är klockan ttyp 7 & jag är redan färdig & allt.
Igår så fick vi en överaskning, ja för vi hade fått 20 klistermärken.
Men idag så är det fotbollsträning ute på konstgrästet.
Ska bli ku, men kanske lite kallt ?
Fast man har ju underställ & varma kläder :)
& jag vet att det kanske nt är så många som läser men blir det roligare om jag lägger upp bilder i inläggen ?
Kanske inte alla inlägg men kanske dom som jag berättar om dagen på ?
Ni får bestämma.
& jag vet att det har gått länge med frågestunden nu & jag har nt fått 20 kommentarer än.
Men det kanske är lite svårt, så jag sänker det till 15.
Så forsätt att fråga.
Jag orkar inte lägga upp Dresscode&Facelook idag så ni får klara er utan det.
Jo föresten, är det nån som redan har köpt skolavslutningskläder ( puh, långt ord ).
Men nu har jag inget mer att skriva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0