Saknar de gamla tiderna...

hej, jag måste bara få ut dethär ur mig ni behöver varken läsa eller bry er om ni inte vill.
Men jag saknar tiderna som vi umgicks varje dag efter skolan.
Vi var som systrar.
Men i 4:an så förstördes en pefekt vänskap.
Då började 2 andra tjejer i våran klass.
Jag säger inte att det är dom som har orsakat allt dethär.
Men det var då vi fick det där hemska brevet från er.
Jag tänker inte skriva vad det stog eller nåt annat.
Men jag vet inte om ni läser min blogg men det är skitsamma, för jag vill bara få denhär skiten ur mig.
Jag orkar snart inte bry mig längre, men jag kommer sakna den där tiden som var den bästa i mitt liv.
& jag kommer alltid älska er oavsett vad.
Jag ska alltid ställa upp för er.
För tillsammans var vi oslagbara.
Men ni har nya bästavänner & samma sak med mig.
Sjävklart så kommer jag att sakna att gå i samma klass som er när vi börjar i 7:an.
Men jag kommer ju fortfarande gå i samma klass som en av er.
Det känns ju ganska bra.
Men vänskapen som vi hade kommer aldrig bli den samma.
Jag vill bara att ni ska veta att ni var det bästa som hänt mig i hela mitt liv.
Vi är ju kompisar nu, men inte som förr i tiden.
Jag tror att de flesta förstår vilka det är jag snackar om.
Jag hoppas ju alltid att dendär perfekta vänskapen ska komma tillbaka, men det kommer ju aldrig att hända.
Så får väl bara ta att sluta hoppas.
Det var ni som fick mig le,
det var ni som lyste upp min dag.
Jag hoppas att ni läser dethär, men det betyder ju igentligen ingenting för inget kommer ju att förändras.
Vänskapen kommer & går, & det måste man lära sig leva med.
Men jag saknar er fortfarande.
& jag vill fortfarande hoppas.
Jag vill berätta dethär för er personligen, men det kommer aldrig att hända det heller.
Men jag orkar inte kriva mer om dethär nu.
Men jag älskar älskade er mest av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0