*

hej. förlåt för dåligt uppdaterande idag.
Men jag åkte ju till stan som jag skrev.
Jag hittade en bikini som jag gillade.
Den var svart.
Men jag la undan den om jag skulle hitta nån som var bättre.
Men jag, mamma, Bianca & Luca åkte ut till stadium outlet.
Men det fanns ingen bikini där.
Men mamma ska åka & köpa den imorgon.
Jag hittade ingen bild på den bikinin som mamma ska köpa, men lev med det.
Men sen så åkte vi hem.
& efter en stund så skjusade mamma bianca & matilda till vendela.
& så skjusade hon luca till rosvalla till hans samling.
Sen gick jag till William, eller han ringde mig & ville att jag skulle komma.
Så jag gick till honom.
Sen kom mamma hem & då så åkte vi & tittade på lucas fotbollsmatch.
Dem spela mot Trosa.
Jag tror att bissarna vann med 3-0 ?
Men sen så åkte vi till affärn  & köpte lite saker.
Sen åkte vi hem & nu sitter jag här.
& jag vet att jag har nämnt det typ 100 ggr men jag behöver verkligen hjälp med bloggen att redigera & så.
Så om nån är bra på sånt så skulle jag vilja ha hjälp.
Men jag tror jag ska ha nån tävling eller nåt snart.
Ni får hålla utkik, vem vet det kanske kommer nåt ikväll ?
Men nu tkr jag att inlägget blir lite långt.
Men vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0