God morgon ♥

hej,
idag så ska jag emma bianca & johanna gå på stan.
Igår så var bianca & jag på stan.
Jag visar va jag köpte sen.
Sen åkte vi hem.
Sen åkte vi ner till hamnen & mötte emma.
Vi träffade vendela & clara där, haha, vendela hade köpt en b&j & hon
tappade ut det sista på marken, men hon åt fortfarande från den.
Men sen så åt vi glass, & när vi hade ätit upp så gick vi till lekparken.
Sen gick vi ut till piren & tog lite kort.
Sen så kom matilda & hade med sig badklader så vi stack till brandholmen & bada.
Det var jättevarmt i vattnet.
& sen så sov emma hos oss & nu sitter vi här.
Men nu ska jag kolla på lite andra bloggar.

hare gött ♥



bianca kicklade (?) mig, så jag fick dampryck ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0