hemma ♥

hej, nu har jag ttyp precis kommit hem från skolan.
Det är så j*vla kallt ute.
Fryser ttyp ihjäl.
Men iaf nu sitter jag & dricker varm oboy.
& ikväll är det handbollsträning.
Undra om jag kommer orka.
& imorgon är det friskis & svettis med fotbollslaget.
Jobbig vecka.
Är det nån som vet om det är något disco nu på fredag ?
Kommentera isåfall.
Alla måste skaffa skype !
Det är fett kul.
Om ni har det, lägg till ohmancandeloro.
Eller sök på min msn, [email protected]
Jag täker nt lägga upp nån bild på mig för nu ser jag helt störd ut.




Kommentarer
Postat av: Vendela §

nnej det är det inte,

men nästa fredag på lucas carmans skola.

men ska inte dit,

pga ska sova hos carro ^^ ;p<3333

2010-01-27 @ 15:22:48
URL: http://dellzzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0