Dålig uppdatering.

Hej, finspång var bäst.
Men när man kom hem var man ju lite trött.
För finalen spelades halv 8.
Vi kom tvåa, nöjd iaf !
Men idag så har jag vart i skolan.
Amanda var sjuk, krya sötnos !
Men nu så sitter jag & lyssnar på musik.
Nån som vill göra en header åt mig ?
Det vore bra.
& gud jag har så 7kt lite läsare på min blogg !
Ikväll kl. 9 så ska jag se på en film som går på kanal 3, something new.
Den verkar rätt så bra.
På finspång träffade vi några killar, asså jag, stina, bella, bianca & vendela !
Pontus, olle, victor, noah & jacob !
Pontus var fett söt !
De andra var också söt men pontus var sötast !
Vi var bara där i tre dagar men vi fick hättebra kontakt med dem.
sms:ar ttyp hela tin, eller nu har jag inga pengar så jag kan nt messa.


uytf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0