*

hej, snart så ska jag svara på kommentarena i frågestunden.
Så om ni har frågor så fråga nu !
Men idag har jag vart i skolan.
Fick ttyp skrattanfall hela tin.
Hande handboll på jumpan idag.
Tråkigt, för ingen i klassen kan ttyp handboll.
Men ikväll så har vi ju vanlig handbollsträning.
Då får jag träffa alla mina fina tjejer.
Jag saknar Matilda Läckgren sjukt hårt.
Tryck på hennes namn så kommer du till hennes blogg.
Jag saknar ganska många andra också, men de flesta får jag ju träffa på handbollen.
Jag sitter & tittar på Ghost Whisper också, jag tror det stavas så :)
Det är en serie om en tjej som heter Melinda & hon kan se spöken & hon hjälper dem att gå in i ljuset.
Men ni måste fortfarande hjälpa mig om vad jag ska skriva om på bloggen.
My ville ju att jag skulle ha frågestund.

Men här får ni dagens Facelook & dresscode.
Min mascara har runnit lite men skitsamma.

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0