Talangjakt ;D

hej, idag så hade vi talagjakten i skolan.
Gissa vem som kom etta?
Inte jag iallafall.
Nej, men jag kom på 2:a plats.
Jag är nöjd :D
Men han som kom etta varskitsöt & jätteduktig.
Han dansade till Beat it med michael jackson.
Men idags å blir det att dra till labro ängar.
Alla coola kommer dit & är med mig.
Om ni inte vet vart det ligger så är det i bryngan.
Men jag vet att jag inte har uppdetrat på länge men jag har inte orkat.
& jag behöver hjälp att sätta in headern.
Så nån måste hjälpa mig med det :D
Me iaf jag, Amanda, Isabella & Hanna var jättefina när vi dansade idag.
Vi hade svarta tights på oss & en vit stor tröja, en svart & en vit strumpa,
glittersprej i håret & rosa läppstift.
Ni får tänka er hur det ser ut för jag hann inte få nån bild på det ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0