BAAAAAAAAAAJS

hej, idag är jag bajskissarg.
Vet ni vf ?
För det snöar.
Jag blir så arg.
När det börjar bli vår och all snö håller på att gå bort så snöar det mer.
Men iaf igår på fotbollsmatchen så gick det väl ganska bra.
Vi vann med 2-0.
och dom hade en 95 i målet.
Det tycke jag var lite fegt.
Men skitsamma.
Aja idag så har jag ingen aning om vad jag ska göra.
Eller kl. 6 så ska jag & fotbollslaget ut och samla pantflaskor.
Kul, noooot.
Är det nån som vill va med mig idag, kanske ?
Kommentera isåfall.
& tröjan som jag köpte får ni bild på lite längre ner.
åhh, det är så skönt att det är påsklov.
Jag tror jag ska ha nån frågestund eller nåt sånt snart, vad tkr ni ?
Men nu får ni bild på tröjan.





Jag tkr den är så söt, tkr nt ni det ?
nej men nu har jag inget mer att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0