-216-

hej, om ni inte fattar rubriken så är det så att jag har gjort 216 inlägg.
& jag har räknat med det här.
Jag ska snart gå till skolan.
Eller jag ska cykla till skolan för jag ska ha med mig nya cykeln så jag kan cykla till gympan.
& juste jag har inte sagt hur det gick på vårcupen, vi kom på 4:e plats.
Bättre än ingenting + att våran bästa spelare inte var med.
Jaag skojade bara förut när jag sa att jag snart skulle gå till skolan.
Jag ska gå typ 10 i eller nått, nu är klockan 20 i.
Men jag vet inte om jag ska ta kort eller försöka hitte en bild på hur min nya cykel ser ut.
Ni får säga till om ni vill se hur den ser ut.
Då kan jag lägga ut en bild.
& jag vet att jag nte har satt in header än men jag behöver hjälp annrs så får ni skylla er själva om ni tkr att det är tråkigt att läda min blogg utan header.
Men nu ska jag inte skriva mer.

Kommentarer
Postat av: Matilda=)

Fin blogg!



Kolla gärna in min;)

2010-04-20 @ 16:49:45
URL: http://matildaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0