rubrik ?

hhej, han nt skriva direkt efter träningen.
Men iaf, träningen var väl rätt kul.
Jag sitter här & lyssnar på musik & tittar på TV.
Har ni några låttips ?
Jag ska försöka ladda upp bilder för varje gång jag bloggar !
Vilka tkr det låter bra ?
Jag tkr ni är jättedåliga på att kommentera.
Så kommentera meeerrr !!
Vilka kommer & tittar på matchen på söndag ?
Alla kanske nt vet om det, men det kanske är för tidigt att fråga ?
För det är ju 4 dagar kvar ;ss
Glöm nt bort att det är i MULTIHALLEN !
På fredag ska vi på ttyp presskonferans med klassen ?
& på måndag ska vi åka skridskor !
Roligt då ?
Asså jag fattar nt hur alla kan skriva så långa inlägg ?
Medans jag ibland bara skriver ttyp 4 meningar !
Asså mitt hår är så j'vla lokigt !
Kommer bild !
Men tjolahopp gummisnopp, nu ska jag gå & lägga mig ! <3

Puss&kram / Sophia





ytt


Kommentarer
Postat av: Världens bästa Stina ;p

Jag har VÄRLDENSBÄSTALÅTTIPS!



Stjärnan o det blå!!!!!!



Den är så f**king bra!



<333333333

2009-11-19 @ 19:42:44
Postat av: stina igen

stjärnan i det blå *

2009-11-19 @ 19:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0