KOMMENTERA ! ♥

hhej, dagen idag har väl vart vart ganska bra !
Hade slöjd idag !
& imorrn är det fredag, skönt !
Då ska vi på ttyp presskonferans ?
& n får får nt glömma bort att komma till MULTIHALLEN på söndag för då spelar jag match.
15.00, GLÖM INTE !
Ikväll ska jag nog se på Glee, den värkar rätt så bra.
Asså det är en film som går på teven ikväll kl. 21.00 !
Vilka ska på Östers disco imorrn ?
Jag tror nt att jag ska gå, men jag är nt så säker.
Men isåfall så har jag ingen att gå med !
Men asså kan ni börja & kommentera mer ?
Ni kommenterar ju värkligen aldrig !
Nu vill jag ha några låttips !!
Eller skriv någon artist som gör bra låtar !?



Skulle jag passa i lugg ?

Ni måste kommentera !


gbf

Kommentarer
Postat av: evelina nemeth.

ja, älskling, du skulle se äldre ut!

inte för att du inte ser gammal ut nue, ;p

haha. :D <33333

2009-11-19 @ 20:56:50
URL: http://evelinanemeth.blogg.se/
Postat av: matilda

ja, det skulle du ! <333333333333

2009-11-19 @ 22:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0