åhh, vf måste man skriva rubrik?

hejj, idag var det skolan!
& ikväll blir det att vara värdlag!
Men just nu vat jag faktiskt nt vad jag ska göra!
Just nu sitter jag bara & ttyp & lyssnar på musik & skriver!
Lyssnar på We Are The World - Michael Jackson, åhh jag älskar hans låtar!
Några låttips?
Kommentera isåfall!
Ha jag sitter här & tänker på när det var ttyp sommar & Matilda & Evelina var i lekparken utanför oss, o skrev jag på taket,

Matilda Bajs
+
Evelina Bajs
+
Bianca Bajs
+
Sophia FisKiss
=



& matilda läste det sen när hon kom till mitt namn så fick hon ttyp dampskratt.
Kmr ni ihåg det?

& juste så när vi spelade in så att det såg ut som jag tog ttyp självmord när det sår ut som att jag gjorde magplask på marken, & matilda du bah Jävlar va läskit!



& idag i skolan så tittade vi på lilla aktuelt på kanonen o så var det ttyp i en skola där man skulle ta svininfluensasprutan & så va de en kille som ttyp va rädd för sprutor & så sen när han skulle ta sprutan så han bah  & JÄVLAR CHILLA för att läkargrejen stack in sprutan så snabbt & jag fick ttyp skrattanfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0