åhh, rubrik! (långt inlägg, förlåt om de är jobbgt att läsa)

hhej, nu har jg ttyp precis ätit mat.
ttacos, du vvet!! <3
Det är ttyp min favoritmat.
Vilken er eran favoritmat?
Kommentera.
Det svider ttyp i mina ögon för jag har ttyp ätit lök & allt!
imorrn är det skola igen!
Men det är fredag oxå.
& det är bra!
& snart är det Disco Handboll Night.
Det är oxå bra!
& jag vet att det är många som kanske nt tkr att min blogg e så bra.
Men den kmr bli bättre sen när jag får in header & allt sånt!
Men jag måste bara va med Evelina någon gång!
Men imorrn vet jag nt vad jag ska göra.
Nån som vill va kanske?
Kommentera isåfall!
Just nu sitter jag här o lyssnar på musik!
Sexy Bitch!
Den e fett bra!
är det nån som har några låttipps?
KOMMENTERA isåfall! <3
Vilka har spotify?
Det har jag.
De e fett bra!
För man kan ttyp söka på vilken låt som helst!
Asså förlåt om det är jobbigt att läsa det här inlägget men jag har ttyp inget att göra på datan så det får bli ett långt inlägg!
Henke är här nu.
Han har ätit här!
Om ni undrar vem de är så ska jag berätta att det är mammas pojkvän, sådeså!
Men nu har jag ttyp nt så mkt mer att skriva så puss&kram! <3 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0