Jul ♥

hej, förlåt för att jag nt har skrivigt på länge, han lixom nt orkat!
Men iaf, kväll så ska vi ha genrepetiton för föräldrar mm.
Vi ska ha julavslutning imorrn !
Men det kommer bild på vad jag ska ha på mig !





Stjärnorna, faller i natten nu
himlarna sänker sig, ner över jorden.
oh, när stjärnas bloss tänder sitt ljus hos oss
brinner en låga klar i hela norden.


Julen är här och lyser frid på jorden
glädjen är stor, i ett barns klara ögon bor den
julen är här i våra mörka länder kom låt oss ta varandras händer
när julen är här.



Och jag vill, tända en stjärna till den som har frusit och gått vill i världen
för den som inte finns hos oss tänder vi nu ett bloss
brinner en låga klar, kom hit här är den.



Julen är här och lyser frid på jorden
glädjen är stor, i ett barns klara ögon bor den
julen är här i våra mörka länder kom låt oss ta varandras händer
när julen är här.


Ge oss av den frid som rår
i stjärnornas förunderliga hem
Led oss på den väg vi går så att vi hittar hem igen.



Julen är här och lyser frid på jorden
glädjen är stor, i ett barns klara ögon bor den
julen är här i våra mörka länder kom låt oss ta varandras händer
när julen är här.


En låt jag gillar ! <3

Klädsel:





Syns nt så bra men jag har blus & tights ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0