Bowling ! :) ♥

hej, förlåt för dålig uppdatering.
Men iaf ikväll så ska jag & bowla.
Vi ska ha en tävling som vi har varje år med några andra familjer ! :)
Men idag så sålde jag lotter med Bianca & bella, vi sålde med fotbollen.
Vi fick ttyp ihop 2500 !? :)
Det va ttyp nån tant som ttyp verkade full, hon stog ttyp & prata med oss i 20 min, minst !
nu skriver jag lite huller om buller !
Efetr va har bowlat så ska vi äta.
Sen så ska vi utse vinnaren & dom som kommer på ttyp 2,3,4 & 5 plats ttyp !?
& så får man ttyp ta med sig priser.
Vi ska ta med en prydnads älg ttyp & två godispåsar med skummtomtar i ! :)
Men nu ska vi åka.


t4r




uytf

Kommentarer
Postat av: jelena

shiiit vad mkt ;O<3

2009-12-13 @ 09:00:46
URL: http://jelenaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0