2 dagar ♥

förlåt för dålig uppdatering, igen !
Jag tänker aldrig på att skriva !
Men iaf, nu är det bara 2 dagar kvar till julafton !
Längtar wtf ! <3
Men idag kom mormor in till oss, vi gjorde knäck !
& sen gick vi på stan, då handlade vi lite julklappar !
Nu har jag precis ätit.
Jag vet nt om jag ska gå till västerporrt ikväll.
Nån som ska gå dit ?
Vi klädde granen i söndas, kanske lägger upp en bild senare !
Det ligger redan massor av julklappar där !
Nån mer som längtar efter julen så mkt som jag gör ? ;oo
Föresten jag skulle behöva någon som skulle kunna göra en header åt mej ? ;oo
Kommentera isåfall.
Jag vet att det nt syns att man kan kommentera, men jag ska försöka fixa det !


uytf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0