1 f*cking dag !! ♥

hej, idag vaknade jag väl ungefär vid kl. 9.
Idag så ska jag bytta julklappar med charlotta & louisa <33
Vill nt skriva vad jag har köpn om nån av dem skulle titta.
Men jag vet nt riktigt vad jag ska skriva om när jag gör inlägg !?
Ni måste hjälpa mig !
Ska jag göra reklam för nått eller vad ?
Men jag vet nt vad jag ska göra resten av dagen idag !?
Letar efter bilder på google av apple datorer som det är "figurer" på framsidan på !?
Vet nt vad man ska söka på.
Nåt förslag ?
Men vet ni vad jag tkr är roligt att göra ?
Fixa med naglarna.
& så tkr jag självklart att det är kul att det är JUL, IMORGON !!

Saker jag önskar mig:

1. Nikon D3000 systemkamera.
2. Pengar.
3. Spargris ;ss
4. Mjukisdress.
5. Örhängen, runda guld, silver !
6. Skor.
7. Kläder.
8. MASSOR SNÖ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0